Vrácení a reklamace

Upozornění: Na této stránce naleznete jediný způsob, jakým je možné vracet nebo reklamovat zakoupené zboží. Zboží zaslané Českou poštou nepřebíráme! 

⭕️ Neudělalo Vám zboží radost a chcete jej do 14 dnů od objednání vrátit?

⭕️ Je zboží, které Vám přišlo, poškozené nebo vadné?

⭕️ Chcete doručené zboží vyměnit za jiné?

 

Není problém!

 

Návod, jak postupovat:

Jako první, je potřeba detailně vyplnit elektronický formulář, který naleznete níže, pod tímto textem.

Díky službě Retino budete mít proces vrácení, výměny či reklamace zboží pod kontrolou od začátku do konce. Proces je velmi jednoduchý a hlavně rychlý.

Při výměně nebo vrácení zboží je nutno vrátit nepoškozené zboží, bez známek užívání v původním nepoškozeném obalu.

Vracené zboží řádně zabalte do balíčku a odneste do Vámi zvoleného výdejního místa v síti Zásilkovna.

Po vyplnění elektronického formuláře, Vám do emailu dorazí dopravní štítek, který nalepíte na Zásilku.

Pokud nemáte tiskárnu nebo možnost vytisknutí, nezoufejte. Zapište si kód, který je umístěn na štítku pod čárovým kódem a ten nahlaste obsluze podacího místa Zásilkovny.

Jakmile se balíček vrátí k nám, zkontrolujeme jej a pošleme Vám buď peníze za vrácené zboží nebo požadovaný nový produkt. Vždy se vše snažíme vyřídit v co nejkratší době.

Využitím této služby souhlasíte s ponecháním ceny dopravného pro účely uhrazení nákladů zpáteční dopravy.

Při výměně zboží platíte standardní dopravu. Zkontaktujte nás prosím ohledně způsobu úhrady (dobírka, bank. převod).

Elektronický formulář: