Často kladené otázky

Poslal jsem Vám balík se zbožím a nikdo ho nevyzvednul.

Na poštu chodíme jednou týdně v nestanovené dny. Proto si balík nejspíše nikdo zatím nevyzvedl.

Pro snadnější a jisté vyřízení reklamace nebo vrácení zboží využijte naši stránku pro vrácení zboží.

Tuto stránku naleznete ZDE.

 

✅ Nepřišla mi sleva na první nákup.

Pokud jste využili vyskakovací okno pro získání slevového kupónu, který Vám nepřišel, podívejte se v emailu do složky nevyžádaných zpráv nebo do složky se spamem.

Pokud ani tam slevový kupón nenajdete. Kontaktujte na na emailovou adresu info@plaza.cz.

 

✅ Nejde mi uplatnit sleva na první nákup.

Pokud Vám dorazil slevový kupón, ale v košíku Vám nejde uplatnit, tak připomínáme, že slevový kupón 100 Kč platí pouze pro objednávky nad 700 Kč. To bývá nejčastější důvod toho, že Vám nejde uplatnit.

 

✅ U zboží jsem nenašel návod k použití.

Návody ke zboží naleznete ve většině případů v popisku produktu. Pokud jej tam nenajdete, tak mohlo dojít k omylu na naší straně a kontaktujte nás prosím na email info@plaza.cz.

 

✅ Jaké máte způsoby dopravy a platby?

➡️ Možnosti dopravy:

  • Zásilkovna Z Point – doručení na výdejní místo - 65 Kč
  • PPL – doručení na adresu - 99 Kč

➡️ Možnosti platby:

  • Platba bankovním převodem na účet č: 2701969032/2010 Fio banka, a.s.
  • Platbu kartou – Zabezpečená platební brána GoPay
  • Dobírka – Platba při převzetí zboží

 

✅ Kdy mi odešlete mou objednávku?

Pokud jste objednávku vytvořili do 12:00 hod., tak je 100%, že objednávka bude odeslána tentýž den. Tedy doručena den následující. Nicméně momentálně jsme ve stavu, kdy i objednávky vytvořené do 17:00 stihneme expedovat tentýž den.

 

✅ Mohu si zboží vyzvednout a zaplatit jej ve vašem obchodě?

Ne. V tuto chvíli nemáme kamennou pobočku a není tedy možné nás navštívit osobně. Nicméně to do budoucna plánujeme.

 

✅ Je možné si zásilku vyzvednout a zaplatit osobně? 

Ano, toto možné je. Osobní odběr můžete provést na výdejním místně Zásilkovny, pokud tuto možnost dopravy zvolíte. Zásilkovna má v ČR téměř 5 000 výdejních míst, kde je možné platit hotově nebo kartou. Tedy až při přebírání balíku.

 

✅ Mohu změnit způsob platby, který jsem vybral při vytváření objednávky?

Ano, pokud si přejete změnit způsob platby. Napište nám prosím číslo objednávky a jak si přejete platbu změnit. Napsat nám můžete na email info@plaza.cz.

 

✅ Jaká je doba dodání u produktů skladem? Kdy mi zásilka přijde?

Pokud objednávku vytvoříte do 12:00, tak Vám zásilka dorazí následující den. Nicméně nyní i když objednávku vytvoříte do 17:00, tak Vám zásilka také dorazí následující den. Pokud objednávku vytvoříte v pátek, zásilka Vám dorazí následující pondělí.

 

✅ Zaslal jsem platbu bez variabilního symbolu nebo se špatným variabilním symbolem.

V tomto případě není schopen náš systém identifikovat, že jste za objednávku zaplatili a tedy ji ani nemůžeme zabalit a odeslat. Pokud si toho tedy všimnete, kontaktujte nás prosím na email info@plaza.cz. Ideálně nám zašlete potvrzení o zaplacení. Jakmile platbu zkontrolujeme a vše bude v pořádku, obratem Vám zásilku odešleme.

 

Máte jiný dotaz, než výše uvedené? Napište nám prosím na email info@plaza.cz nebo se spojte s operátorem přes chat vpravo dole a my se budeme snažit Vám odpovědět co nejdříve. Děkujeme!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 

 

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad&techka s.r.o.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení