Často kladené otázky

Poslal jsem Vám balík se zbožím a nikdo ho nevyzvednul.

Na poštu chodíme jednou týdně v nestanovené dny. Proto si balík nejspíše nikdo zatím nevyzvedl.

Pro snadnější a jisté vyřízení reklamace nebo vrácení zboží využijte naši stránku pro vrácení zboží.

Tuto stránku naleznete ZDE.

 

✅ Nepřišla mi sleva na první nákup.

Pokud jste využili vyskakovací okno pro získání slevového kupónu, který Vám nepřišel, podívejte se v emailu do složky nevyžádaných zpráv nebo do složky se spamem.

Pokud ani tam slevový kupón nenajdete. Kontaktujte na na emailovou adresu info@plaza.cz.

 

✅ Nejde mi uplatnit sleva na první nákup.

Pokud Vám dorazil slevový kupón, ale v košíku Vám nejde uplatnit, tak připomínáme, že slevový kupón 100 Kč platí pouze pro objednávky nad 700 Kč. To bývá nejčastější důvod toho, že Vám nejde uplatnit.

 

✅ U zboží jsem nenašel návod k použití.

Návody ke zboží naleznete ve většině případů v popisku produktu. Pokud jej tam nenajdete, tak mohlo dojít k omylu na naší straně a kontaktujte nás prosím na email info@plaza.cz.

 

✅ Jaké máte způsoby dopravy a platby?

➡️ Možnosti dopravy:

  • Zásilkovna Z Point – doručení na výdejní místo - 65 Kč
  • PPL – doručení na adresu - 99 Kč

➡️ Možnosti platby:

  • Platba bankovním převodem na účet č: 2701969032/2010 Fio banka, a.s.
  • Platbu kartou – Zabezpečená platební brána GoPay
  • Dobírka – Platba při převzetí zboží

 

✅ Kdy mi odešlete mou objednávku?

Pokud jste objednávku vytvořili do 12:00 hod., tak je 100%, že objednávka bude odeslána tentýž den. Tedy doručena den následující. Nicméně momentálně jsme ve stavu, kdy i objednávky vytvořené do 17:00 stihneme expedovat tentýž den.

 

✅ Mohu si zboží vyzvednout a zaplatit jej ve vašem obchodě?

Ne. V tuto chvíli nemáme kamennou pobočku a není tedy možné nás navštívit osobně. Nicméně to do budoucna plánujeme.

 

✅ Je možné si zásilku vyzvednout a zaplatit osobně? 

Ano, toto možné je. Osobní odběr můžete provést na výdejním místně Zásilkovny, pokud tuto možnost dopravy zvolíte. Zásilkovna má v ČR téměř 5 000 výdejních míst, kde je možné platit hotově nebo kartou. Tedy až při přebírání balíku.

 

✅ Mohu změnit způsob platby, který jsem vybral při vytváření objednávky?

Ano, pokud si přejete změnit způsob platby. Napište nám prosím číslo objednávky a jak si přejete platbu změnit. Napsat nám můžete na email info@plaza.cz.

 

✅ Jaká je doba dodání u produktů skladem? Kdy mi zásilka přijde?

Pokud objednávku vytvoříte do 12:00, tak Vám zásilka dorazí následující den. Nicméně nyní i když objednávku vytvoříte do 17:00, tak Vám zásilka také dorazí následující den. Pokud objednávku vytvoříte v pátek, zásilka Vám dorazí následující pondělí.

 

✅ Zaslal jsem platbu bez variabilního symbolu nebo se špatným variabilním symbolem.

V tomto případě není schopen náš systém identifikovat, že jste za objednávku zaplatili a tedy ji ani nemůžeme zabalit a odeslat. Pokud si toho tedy všimnete, kontaktujte nás prosím na email info@plaza.cz. Ideálně nám zašlete potvrzení o zaplacení. Jakmile platbu zkontrolujeme a vše bude v pořádku, obratem Vám zásilku odešleme.

 

Máte jiný dotaz, než výše uvedené? Napište nám prosím na email info@plaza.cz nebo se spojte s operátorem přes chat vpravo dole a my se budeme snažit Vám odpovědět co nejdříve. Děkujeme!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 

 

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & techka s.r.o.